Iedere middelbare school kent ze, de open dagen, kinderen enthousiast maken voor stappen richting hun toekomst. Maar hoe zorg je dat jouw school groeit? Natuurlijk is er de website, maar de campagne omvat meer, met de posters laat je onbekenden zien wanneer ze welkom zijn. Daarnaast laat je met een brochure de toekomstige leerling (en hun ouders) thuis alles nog eens rustig nalezen. En kun je met flyers specifieke sterke aspecten toelichten.
Als ouder van pubers heb ik zelf al een hele reeks middelbare scholen in Amsterdam bezocht, en uiteraard ook hun voorlichtingsmateriaal en de diverse websites uitgebreid bekeken. Scholen van naam en faam, zoals het Barlaeus Gymnasium en het Amsterdams Lyceum. Dan zie je dat alle uitingen die wij al sinds 2012 mogen maken voor de Helen Parkhurst in Almere, helder, informerend én wervend zijn.
Maar nog veel belangrijker: een groeiende, bloeiende school als resultaat!
Mocht u zelf bij een middelbare school werken, of een school kennen waar de communicatie of het merk een versterking kan gebruiken, bel of mail me gerust: Dirk-Pieter van Walsum / 020 6222121
Credits campagne
Redactie: Gon Kiesewetter
Eindredactie: Hans de Wit en René Veldkamp
Fotografie: Gon Kiesewetter en Sven van der Vlugt
Vormgeving: DPid Ontwerp Amsterdam