Uitdaging
Een frisse start van een prachtige nieuwe horeca zaak, met een modern interieur, gebaseerd op het ontwerp van NIJS. Het ervaren horeca vakmanschap van Tanja en Kevin Bredewout. Gezond en natuurlijk eten, koffie, lunch en later takeaway.
Hoe creëer je de marketing en merkcommunicatie, die Widewood een vriendelijk, gastvrij en vertrouwd dagrestaurant maakt, waar gasten graag terugkomen?
Oplossing
Samen met de eigenaars hebben we de gewenste positionering gekozen. Eén ding was duidelijk: we wilden het merk vertrouwd en gastvrij maken. Voor het bepalen van de de juiste tone-of voice passend bij het interieur, de natuurlijke kleuren, materialen, en de omgeving van Schoorl hebben we moodboards gecreëerd.
Om onderscheid met de andere horeca ondernemingen in Schoorl te creëeren, hebben we gekozen voor een handgeschreven Widewood-woordmerk logo, waarmee het persoonlijke en vertrouwde karakter van Widewood versterkt wordt.
Naast logo en huisstijl hebben we een uitgebreid pakket van (merk-) uitingen gerealiseerd: Gevelbelettering, bewegwijzering, een uitnodigende Widewood website, een helder menu met alle lekkere en gezonde gerechten, advies en styling van de socials, etc.
We werken met veel plezier samen met Tanja en Kevin Bredewout en het team om Widewood verder te laten groeien.
Diensten:
Merkstrategie • Logo • Huisstijl • Website • Menu • Reclame • Bewegwijzering